0 грн
Зробити замовленняПовернути товар можна протягом 14 днів після покупки товару.
На повернення приймається товар без слідів встановлення у непошкодженому заводському впакуванні.
Повернення товару здійснюється за рахунок покупця. на той самий склад, з якого було відправлено товар покупцю. повернення з допомогою покупця за цінами Нової пошти. гроші покупцю повертаються на карту протягом 10 днів з моменту отримання повернення Ваша посилка може перебувати у відділенні Нової Пошти 5 робочих днів з моменту надходження. Якщо за цей час ви не заберете її, замовлення буде відправлено без повідомлень.
1. Повернення та обмін товару належної якості
Ви можете відмовитись від замовленого товару у будь-який час до його отримання, а після отримання – протягом 14 днів. Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд (цілісність упаковки, пломби, ярлики), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару (Замовлення покупця). Для повернення товару також потрібний документ, що засвідчує особу. При поверненні товару належної якості, amori.com.ua поверне його вартість не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашої письмової заяви, однак у межах зазначеного терміну ми маємо право провести експертизу товару з метою визначити його якість та збереження споживчих властивостей. За законом України експертиза може тривати від 30 до 60 днів.
Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не рахуючи дня покупки, якщо товар не підійшов Вам за споживчими властивостями (не відповідає заявленим параметрам, не підходить), або комплектації. Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно покупцем, що його купує. Якщо на момент Вашого звернення щодо обміну товару, аналогічний товар відсутній у продажу amori.com.ua, Ви можете відмовитись від товару та вимагати повернення його вартості. Увага! При відмові від товару, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.
2. Претензії щодо товару неналежної якості
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий товар має відповідати опису на сайті. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, матеріалу виготовлення від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності чи дисфункції товару. Зовнішній вигляд та комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем у момент отримання товару. Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються. Якщо Вам було передано товар неналежної якості, і його не було заздалегідь обумовлено продавцем, Ви маєте право скористатися положеннями Закону про захист прав споживачів. У зв'язку з особливостями дистанційного способу продажу,
Ви маєте право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, повернути товар неналежній якості та вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми. Будь-які з перелічених вимог мають бути пред'явлені Вами у письмовій формі за допомогою заповнення заяви
3. Порядок повернення товару
Для повернення товару, а також у разі пред'явлення претензій до якості товару необхідно буде зробити умови повернення товару:
У разі повернення товару належної якості передати товар в упаковці та повній комплектації з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя, зазначеним у технічній документації (технічний паспорт або документ, що його замінює). Товар не повинен мати механічних дефектів. У разі повернення товару неналежної якості, крім перерахованих вище документів, необхідно надати:
- чек про сплату ;
- документ, що підтверджує факт придбання товару у продавця.
Згідно із законодавством продавець відповідає за недоліки товару, на який не встановлений гарантійний строк, якщо покупець доведе, що вони виникли до передачі товару покупцеві або з причин, що існували до цього моменту. Щодо товару, на який встановлено гарантійний термін, продавець відповідає за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після передачі товару покупцю внаслідок порушення покупцем правил використання, зберігання чи транспортування товару, дій третіх осіб чи непереборної сили.
Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у покупця та, у разі потреби, провести перевірку якості товару. Продавець зобов'язаний провести перевірку на строк не більше 30 календарних днів. У разі, якщо товар було здійснено за межами України, перевірка може тривати до 60 днів. Після проведення перевірки може бути проведений гарантійний ремонт товару з вадами, що виникли з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливе, то за умови пред'явлення експертного висновку у встановлені законом терміни ми здійснимо заміну товару із заводським дефектом на товар належної якості або повернення коштів протягом 10 днів з дня пред'явлення такої вимоги. Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку та прийняття рішення, просимо Вам направити звернення до відділу продажу amori.com.ua електронною поштою amori.com.ua@gmail.com Просимо Вас детально викласти проблему з товаром. Вашу претензію буде розглянуто протягом 5 робочих днів з моменту отримання. Ми намагатимемося знайти оптимальне для Вас рішення.
Адреси відправки узгоджених повернень , товар повинен відправлятися на вказаний менеджером склад компанії-перевізника:
Повернення товару здійснюється виключно перевізником Нова Пошта!
Обов'язково необхідно повідомити менеджера amori.com.ua номер декларації надісланої посилки, номер замовлення або номер мобільного телефону клієнта (на який оформлялося це замовлення).
Категорично не допускається наклейка скотчу, а також будь-які уточнюючі написи на упаковці товару!
4. Умови повернення коштів
4.1 Повернення невикористаних клієнтом коштів здійснюється тільки після:
a) отриманої від клієнта заповненої заяви на повернення грошей
; b) надання копії документа, що засвідчує особу
4.2 Повернення коштів за повернутий клієнтом товар здійснюється лише після:
a) виконання всіх необхідних умов повернення товару (див. п. 3. Порядок повернення товару);
b) заповнення заяви на повернення грошей (див. п.4.1 а))
c) надання копії документа, що засвідчує особу
При поверненні товару належної якості amori.com.ua поверне його вартість не пізніше ніж через 10 днів з моменту отримання товару. Повернення коштів здійснюється у спосіб, яким здійснювалася оплата Товару – поштовим/банківським переказом на зазначені Покупцем у заяві на повернення грошей реквізити, або готівкою. Повернення грошей здійснюється тільки на підставі заяви на повернення грошей із зазначенням ПІБ і лише при пред'явленні документа, що засвідчує особу.
Заяви необхідно надсилати на адресу: 02000, м. Київ, вул. Якова Гніздовського або електронною поштою: amori.com.ua@gmail.com .
Повний та актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів за посиланням: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12